23948sdkhjf

Dagrofa gafler tidligere Super Brugsen-chef til ny stilling

Da Coop i begyndelsen af året lavede en rokade, stod Jesper Gottschalck Bjerring pludseligt uden job, efter Kenneth Pedersen overtog hans job som kædedirektør i Super Brugsen.

Der skulle dog ikke gå længe, før han igen har fundet noget at give sig til. Denne gang bliver det hos konkurrenterne fra Dagrofa, idet 41-årige Jesper Gottschalck Bjerring skal være kommerciel direktør for Meny fra 1. maj.

Stillingen er nyoprettet i Meny-regi, hvor den nye kommercielle direktør skal være med til at føre Dagrofa-koncernens nye strategi ud i livet i Meny, som indebærer, at kæden skal være "Danmarks Madmarked".

- I Meny har vi taget hul på en ny strategiperiode for 2022-2024 med fokus på at udbygge positionen som Danmarks Madmarked. I den forbindelse, er jeg virkelig glad for, at vi er lykkedes med at tiltrække en kapacitet som Jesper til jobbet som kommerciel direktør. Vi kommer til at have øget fokus på udvikling og samspil mellem vores koncept-, sortiment- og marketingsafdelinger, og her er jeg sikker på, at Jesper med sine store erfaring og sine stærke resultater fra dansk dagligvarehandel kan gøre en forskel for Meny. Jeg glæder mig til samarbejdet, lyder det i en pressemeddelelse fra Richo Boss, kædedirektør for Meny.

Jesper Gottschalck Bjerring ser også selv frem til at tage fat, når han starter i jobbet 1. maj. Han lægger meget vægt på samarbejdet med kædens ansatte, som han kalder for "madarbejdere".

- Jeg er stolt over at få muligheden for sammen med blandt andre Menys dygtige madarbejdere at bidrage til fortsat udvikling af sortiment, konceptløsninger og markedsføring. Den udvikling skal gøre, at kunderne i Meny i endnu højere grad mærker vores kærlighed til varen og maden, siger Jesper Gottschalck Bjerring.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.097